Bloggintresserade

Comments

Tack för att du besökt min blogg.
Lämna gärna en kommentar innan du går.

Thank you for visit my blogg.
Please before you go leave a comment.


söndag 8 januari 2012

Ett julkort i veckan julutmaning v 1 Rosa kort

Med detta kort är jag med i ett kort i veckans julkortsutmaning. Gör ett kort i veckan.
Denna veckas utmaning gör ett rosa kort.
Jag har använt mig utav material: papper från Creative Club, paket stämpel från kaiserkraft, torrembossat kuvertet med ultipron från crafters companion, gjort fliken med en template från paper wishes, använt mina snöflinge punchar, målat med promakers, text rutan hade jag sedan innan. 

1 kommentar:

  1. Wow, vilket otroligt läckert kort, så underbart att du visar alla bilder. Varmt välkommen till julkortsbloggen!

    SvaraRadera