Bloggintresserade

Comments

Tack för att du besökt min blogg.
Lämna gärna en kommentar innan du går.

Thank you for visit my blogg.
Please before you go leave a comment.


söndag 14 augusti 2011

Julkort i veckan som gått


Överst kort nr 10 under kort nr 11
 Har gjort mindre julkort i veckan. De är gjorda efter kortskissens skisser.
Jag har använt mig av det som finns i mina låder.






kort nr 13
 
Här är mitt julkort i vintage stil. Guldekon är min vinst från Altehas Mix julutmaning. Gör ett kort i veckan och du har ca 25 till jul. Häng med. Vinster till en utmanare i veckan.
Bilden från Miss Cuitepie.
Ramen gjord med 15 lovely Labels templaten från paperwishes.






kort nr 21


Kort gjort med Fe från Cardmaking & papercraft nr 93-2011. Blommor Landstokens. Ramen från lovely labels templaten. Stämpel från Creative Club.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar